Експертне оцінювання за методикою ECERS
Державною установою «Український інститут розвитку освіти» протягом листопада розпочато проведення основного етапу моніторингового дослідження щодо оцінювання якості освітнього процесу в закладах дошкільної освіти з використанням методики ECERS-3 в Україні. Дослідження проводиться відповідно до Закону України «Про освіту» (абзац 9, п.1, частини 4, ст. 41 та ст. 48); цілі 1.1. Програми діяльності Кабінету Міністрів України, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 29.09.2019 №849, наказів Міністерство освіти і науки від 12.12.2019 №1561 «Про організацію та проведення у 2020 році моніторингового дослідження якості дошкільної освіти з використанням міжнародної методики ECERS», від 10.04.2020 № 504 (зі змінами) «Про затвердження календарного плану організації та проведення дослідження якості дошкільної освіти з використанням методики Early Childhood Education Rating Scales (далі ECERS-3)». Для проведення дослідження було підготовлено 50 регіональних експертів, які пройшли відповідне навчання та оцінюватимуть якість освітнього процесу в 200 закладах дошкільної освіти України з використанням методики ECERS-3.
22 листопада 2021 року на базі Кам’янського дошкільного закладу «Роднічок» регіональним експертом Керізь Аллою Владиславівною було проведено експертне оцінювання якості освітнього процесу дошкільної освіти за допомогою міжнародної методики ECERS-3 . Регіональна експертка з оцінювання спостерігала за взаємодією дітей старшої групи, де виховуються діти від 5 до 6 років протягом 3 годин під час звичайного дня в дитячому садку. Під час експертизи було оцінене середовище – все, з чим та з ким взаємодіє дитина: організація кімнат, розташування умеблювання та іграшок, взаємодія між дітьми, дітей з вихователями, вихователів з батьками, а також тривалість та ротацію занять, організацію різних видів діяльності. Кожен з параметрів оцінюється від 1 (незадовільно) до 7 (відмінно), відповідно до індикаторів міжнародної методики ECERS-3 .